Tuesday, August 18, 2009

By2 - 我知道

This song, lyrics modified a little by a friend of mine who's undergoing her problems, was sang to me yesterday when we were at Newway. And the lyrics makes sense *after being modified* to be applied into many of my past unhappy incidents. It applied on her situation too. And mine. Hence I decided to upload the song up here, with the modified lyrics, the words which are modified in a darker shade of purple. Its a nice song, & if it happens to apply in any of your situation too, I hope everything will turns out differently for all of you. It never does for me, but I hope there's difference of yours. To the girl who sang this song for me *her privacy is required*, I will like to tell you that miracles do happen, especially on someone as good, as kind as you. Thank you for being there for me yesterday. This is not the first time you are there for me when I needed you the most, and this will not be the last (".) When the same thing happen over & over again, as if my life is cursed in a way, it gets so tiring that my mind breaks down, unable to handle it anymore. It's really tiring, both physically & mentally.

By2 - 我知道

从来没想过不能再和你牵手


委屈时候没有你陪着我心痛

一切都是我太过骄纵以为你会懂

一直忘了说我有多感动

我知道你还是爱着

虽然分开的理由你们都已接受

你知道会有多难过

所以即使到最后还微笑着要加油

我知道你还放不下

才会在离开时闭着眼没有回头

你们都知道彼此心中

其实这份爱没停过

从来没想过不能再和你牵手

委屈时候没有你陪着我心痛

一切都是我太过骄纵以为你会懂

一直忘了说我有多感动

我知道你还是爱着

虽然分开的理由你们都已接受

你知道会有多难过

所以即使到最后还微笑着要加油

我知道你还放不下

才会在离开时闭着眼没有回头

你们都知道彼此心中

其实这份爱没停过

曾经完整幸福的梦在脑海里头

多希望你还在左右

我知道你还是爱着

虽然分开的理由你们都已接受

你知道会有多难过

所以即使到最后还微笑着要加油

我知道你还放不下

才会在离开时闭着眼没有回头

答应你会好好过

不让这些眼泪白流

No comments: