Saturday, January 24, 2009

♥ 新年快乐 ♥ 恭喜发财 ♥ Happy Chinese New Year & Gong Xi Fa Cai ♥

明天就会是我们华人的今年最后一天。过了明天就是新的一年。我祝每人新年快乐,万事如意。可以和家人在一起的,那就祝你们过个好团年,在外国念书做工的,要记得打个点回家,跟家人拜个年然后好好疼自己,去买新依,吃餐好的。

我已近很久没打话语字了,如果有打错的请别笑哦!你们能明白我在打什么就最好了!明天我就会回爸爸家乡过新年。好期待哦!已经有很久没回爸爸那边过新年啦!这几年都是在香港和妈妈那边的家人过新年。气氛是很不同的哦。我总还是觉得在马来西亚过新年好玩好多虽然在香港天气就没那么日,红包也很大封!

其实,我觉得最重要的就是一家人能完完整整在一起度过这段日子。今年,我就没那么幸运因为哥哥还在外国念书但我相信,以后一定会有机会一起过新年的。

我祝大家新年快乐。

♥ 恭喜发财



Lol. It had been sometime since I typed Chinese & first time I ever blogged in Chinese. Anyway, it was basically a Chinese New Year greetings for other Chinese & if you're a banana, I'll tell you again in english =D Anyway I'll be returning to my dad's kampung tomorrow & won't be back till Tuesday night or Wednesday so till then, I'm not going to blog eventhough there'll be an Internet connection. I'll keep myself busy with all the gambling & ang paos! Can't wait!

Happy Chinese New Year & Gong Xi Fa Cai

Till then,

Bye.

Loves

No comments: